Thursday, December 24, 2009

LAST...CHRISTMAS.....


This Christmas I gave you my heart
But the very next day, you gave it away.....

Next year, to save me from tears....
I'll give it to someone special.....


And This Christmas
And this year
It won't be anything like, anything like....


今年的圣诞自己一个人过。。。
不过还好。。。蛮多朋友也是一个人过。。
哈哈。。。
别生气哦。。。


哈哈。。。
开心,再过明天。。
langkawi之旅就展开拉。。。。
希望能忘记某某些事吧,尤其是今年两件令我很不开心的事。。。


其实,我觉得我也是在逃避。。
逃避现实的你。。。
无话可说。。。
我会学会不逃避。。。



“你”。。生日快到了,想送什么好呢??
烦。。感觉上你什么都有了。。。
哈哈。。。
再想吧。。。



各位朋友,我会三天不在哦,不要抢着想念我哦。。
哈哈。。。。

No comments: