Friday, October 2, 2009

Nice....

今天我没有任何的生气或不开心。。
不过还有些感觉到你在避开我,也不想和我说话的样子。。
不过我只是讲讲而已的啦。。第二天又没事的啦。。
也只有你能这么多耐心给我安慰。。
谢谢你咯。。
今天好累哦。。
也可能是今天工作特别多吧,所以就不会“胡思乱想”吧。。。

从昨天和今天,我感觉带到你不敢看着我,当你在和我说话时。。
难道有什么事吗?

算了吧。。

today is an amazing, fabulous, gorgious fashion show never seen before...
the power from models, the outfits, is perfectly match n nice at all...
i like this kind of feeling...
but really tired..
haha..but nice at all...
happy.....

No comments: