Wednesday, March 31, 2010

Wait Me, I going to Buy you!!!!

哇。。。。
开心。。。
开心什么?culture study,访问完了~~~
大概大概都好了。。。赶快做完就可以玩了~~

不是说什么,我们跟你make appointment,有要又不要酱。。。算了。。。
还是我们自己来?如果成绩不好?。。。

昨天访问了风水后,跟着去爸的店,才知道原来那么久没去过了。。。。
看着报纸时,来了两个顾客,世界原来这么奇怪,一对情侣是来择日看结婚日子,
另个auntie是来问我爸要怎样做,听我爸说,她的老公去了中国包二奶,而且把所有的财产都花在包二奶身上,那我爸只有劝她和老公离婚啦!!!!!不然,银行找上门来向你讨债,你要怎样???

过后呢,就和表哥,妹去了pavilion看howto train your dragon (3D),超好看的,完全可爱的龙,不过还蛮有感情的说,看完了,就去逛,进到forever21,想买的衣服加起来都要好几千块才能买完,哈哈。。。可是哦,我一件都没买。。。因为怕买了,变成我爸破产。。。XD...

然后去到TANGS的香水部门,是个ahgua...的服务员,可是,别小看他们,
他们的服务态度可好过很多家店了!他拿起了很多sample给我们闻,哇。。。。。
才想起,原来我很久都没买香水了,就叫他给我闻,burberry sport,哇超级无敌香!!!!!
这么办?他给我看了set的,rm350 整set叻!真的要买下去了。。。。
可是回想,我还有六支香水都还没用完呢!!!!就算了。。。


不过放心,我一定会买的!!!只是再找着更合理的理由来说服自己买!!!

送你们一首本人觉得还蛮有感觉得歌,

I never told you by colbie caillat,

I miss those blue eyes

How you kiss me at night
I miss the way we sleep

Like there's no sunrise
Like the taste of your smile
I miss the way we breathe

But I never told you
What I should have said
No, I never told you
I just held it in

And now,
I miss everything about you
Can't believe that I still want you
And after all the things we've been through
I miss everything about you
Without you

I see your blue eyes
Everytime I close mine
You make it hard to see
Where I belong to
When I'm not around you

It's like I'm alone with me

But I never told you
What I should have said
No, I never told you
I just held it in

And now,
I miss everything about you
Can't believe that I still want you
And after all the things we've been through
I miss everything about you
Without you

But I never told you
What I should have said
No, I never told you
I just held it in

And now,
I miss everything about you
Can't believe that I still want you
And after all the things we've been through
I miss everything about you
Without you.....

No comments: